1 Ekim 2011 Cumartesi

en anlamlı yazı


selamlar. işte sadece bu cümle bile tek başına bir klişe. çok kişinin umurundaymış gibi, uzun süredir blog'unu ihmal ettiğini ifade etme ihtiyacı hisseden ve bunu da son derece saçma bir mahcubiyet edasıyla süsleyen o büyük kalabalığa katılmak istediğimi fark ettim bu yazıyı yazmadan evvel. ve şimdi fark ediyorum ki gayet uzun bir cümle yazmışım.

uzun süredir blog'a yazı yazmadığım için, blog tutma rutinlerinin ve dahi ritüellerinin saçmalıklarına çok daha subjektif bir şekilde yaklaşabildiğimi heyecan ve sevinçle görüyorum. örneğin kendi kendime yüklediğim şu her yazıya güzel bir resim bulup koyma angaryasının anlamsızlığı çok daha net göründü birden gözüme. ama ben gene duramam, buna da güzel bir resim koyarım. ah şu estetik damarı yok mu.

hah, işte tam bir sonuca bağlanır herhalde bu yazı deme ihtimalinizin olduğu şu noktada bitiriyorum yazıyı. her şey de böyle bir anda bitmiyor mu zaten? al sana mizah. al başına çal.

sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder