3 Temmuz 2010 Cumartesi

vaziyet nedir

monolog yapmak istedim. bunu için seni canlandırıp karşıma oturttum sevgili günlüğüm. haller keyifler nasıl? beni soracak olursan, ki sormak zorundasın, bilmiyorum.

hakikaten bilmiyorum nasıl olduğumu. sentetik serotonin takviyesini bıraktıktan sonra aslında daha sıkıntılı ve daha hayatın farkında bir dönem bekliyordum. aslında gerçekten çok zor ve acı verici şeyler yaşadım. ama daha sonra, kendimden beklemediğim bir şekilde toparladım sanıyorum. buradaki sanıyorum ifadesi önemli sevgili günlük, not et kafana. çünkü bu yazının asıl teması sanmak.

evet toparladım sanıyorum fakat şöyle de bir tehlike var. iç kanama diye bir şey duydun mu? işte onu diyorum. kamyon çarpar adama, hiç bir şeyi yoktur, hatta hastaneye gitmeye bile gerek duymaz. dışarıdan bakıldığında hiç bir şey görünmemesine, hatta kişinin bile bir şey hissetmemesine rağmen o adamın cansız cesedi çıkar yürüyerek girdiği hastaneden. şimdi anladın mı niye kamyon çarptıktan sonra canımın acımasını istediğimi?

diğer bir boyut da söz konusu. esasında yaratıcı düşünceyi, kafayı bir şeye odaklamayı engelliyor diye bırakmıştım sentetik mutluluğu. dersler ve ders dışı çalışmalarda hakikaten büyük bir ilerleme oldu. artık bir şeye odaklanmakta zorluk yaşamıyorum. ama farkındaysan uzun zamandır ne bir yazı, ne bir şiir, hiç bir şey ortaya koyamıyorum. yaşadıklarım ve onların üzerine yaptığım düşünce seansları sonucu daha duygusuz bir adama dönüştüm galiba.

umduğum kadar büyük bir acı yaşamıyorum diyorum ya, acı olmayınca da kendimi eksik hissediyorum. aşkın ve hayata karşı hayalci bir duruş sergilemenin önemli bir argümanı acıdır sevgili sözlük. işte bu nedenle de ben buyum dediğim çizgiden de uzaklaşıyor olabilirim. romantizm, duvara çarpınca realizme dönüşmüş olabilir. eğer böyleyse, o yanımı özleyeceğim.

bazı konularda hayata bakış açım çok değişti sevgili günlük. travmalar insanın kişiliğini değiştirirler, haliyle. hakikaten duygusuzlaşmış da olabilirim, kendimi korumak için sert bir kabuk üretmiş de olabilirim. artık göreceğiz, bu ağrı kesici etkisi ne kadar sürecek.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder