16 Kasım 2009 Pazartesi

ucube


silkele
ve fırlat
at beni üstünden
yapabilecekken
ve tepin üzerimde
hala imkanın varken
korkmana gerek yok
seni boğmam için
henüz erken

sen
hayvan
kokuşmuş
devasa bedenin
ucubesin
ayakları yerde
kafası gökte
ve beslenirsin
pisliğinle

hayır
sevmem seni
görüyorum
tüylerin güzel
ama kandıramıyorum
kendimi
gizlemeye yetmiyor
devasa çirkin bedenini
nasıl seveyim
merdivenim var
tepesine çıkınca
çürümüşlüğünü görüyorum
tüylerini unutup
kusuyorum

sana
bu son uyarım
çık karşıma
sen de nefretini göster
benimki gibi
yap artık şunu
bekliyorum
hadi beni şimdi yok et
kapanınca gözlerim
lütfen huzurla
kokuşmaya devam et

çünkü
bir gün
çıplak ellerimle
boğacağım seni
korkmadan
gözlerine bakacağım
hırıldarken
son nefesinde
tüylerini okşayacağım
ağlayacağım
severdim tüylerini
ama unutacağım

yüz yıl
bağdaş kurup
bir ağıt yazacağım
ve bir destan
kimse okuyamayacak
anlayamayacak

Mustafa Yılmaz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder